
"Халықаралық тәжірибеде 50 метрге дейін (сыртқы баннерлер арасындағы ең аз қашықтық. – Ред.) Одан кейін сыртқы жарнама болмауы керек. Осыған байланысты қазір депутаттардың ұсыныстарын ескере отырып, тыйым салуды қарастырып жатырмыз. Сыртқы жарнамаға. Онда не рұқсат етіледі? Біздің кеңселерде, спорт телеарналарында, спорт нысандарында және спортшылардың жабдықтарында, жарнаманың төрт түрі қалады. Бұл халықаралық тәжірибе. Біз мұны қарастыру үшін енгіземіз. Сол жерде бизнеспен пікірталас болып табылады. Консенсусқа келгенде айтамыз".Тамара Дүйсенова
Пікірлер (0)