Сервис орталығы теледидарды бүлдірсе, тұтынушының қандай құқығы бар?

Жаңалықтар
view 111
news

Фотосурет: ашық дереккөзден

Тұтынушы ақаулыққа байланысты жөндеу үшін теледидарды қызмет көрсету орталығына жіберді (қосылмаған). Сервистік орталық электрмен жабдықтау блогының бұзылуына диагноз қойды, жөндеу құны 25 000 теңгені құрады. Жөндеуден кейін, қуат көзін орнатқан кезде қызмет көрсету орталығының қызметкері теледидар экранына зақым келтірді.

Осы модельдегі телевизорлардың экрандары өндірістен алынғандықтан, шебер баламалы нұсқа ретінде 2023 жылғы шығарылымы бар, сол өндірушінің ұқсас диагоналы бар жаңа телевизорды 50 000 теңгеге сатып алуды ұсынды. Тұтынушы бұл ұсыныспен келіспеді, өйткені өзінің телевизорын қалпына келтіруді талап етеді.

Мастердің кінәсінен экран зақымдалғандықтан қуат блогының жөндеуін төлеуден бас тартқаннан кейін, тұтынушыға телевизорды қуат блогының жөндеусіз, яғни ақаулы күйінде, бірақ жаңа экранмен қайтару ұсынылды. Тұтынушы бұл шешімге келіспейді, себебі сервис орталығы жөндеу мерзімін бұзып, зиян келтірген деп есептейді және осы себепті телевизорды ұзақ уақыт пайдалану мүмкін емес.

Сауда және интеграция министрлігінің Ақмола облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқығын қорғау департаменті түсіндіреді:

  1. Қазақстан Республикасы «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» заңының 7-бабына сәйкес, сізге көрсетілген қызметтің сапасы талапқа сай болуы тиіс. Сервис орталығының телевизор экранын зақымдауы осы талаптың бұзылуы болып табылады. Заңның 35-бабына сәйкес, тұтынушы орындалған жұмыста кемшілік анықталған жағдайда, өз таңдауымен келесі нұсқалардың бірін талап етуге құқылы:
    Кемшіліктерді тегін жою;
  2. Атқарылған жұмыс үшін ақы мөлшерін тиісті түрде азайту;
  3. Біртекті материалдан сапасы ұқсас басқа бұйымды тегін жасау немесе жұмысты қайта орындау;
  4. Келісімшартта көзделген жағдайда кемшіліктерді жоюға кеткен шығындарды өтеу.

Сіз сервис орталығынан келесі нұсқалардың бірін талап етуге құқылысыз:

  1. Зақымдарды тегін жою;
  2. Телевизорды ұқсасымен ауыстыру;
  3. Ауыстыру мүмкін болмаса, телевизордың құнын өтеу.

Теледидар моделі енді шығарылмайтын болғандықтан, дәл осындай құрылғыны талап ету мүмкін болмауы ықтимал. Дегенмен, сервис орталығы баламалы тең құқылы ауыстыруды ұсынуға немесе өтемақы төлеуге міндетті. Ақшалай өтемақы алу үшін теледидардың құнын растау қажет.

Ол үшін:

  • Кепілдік талон;
  • Банк есепшоттарының көшірмелері;
  • Ұқсас модельдердің бағаларының баламалары;
  • Куәгерлердің көрсетулері.

Сонымен қатар, тұтынушы сервис орталығына сотқа талап арыз түсіруге құқылы, алайда алдымен жағдайды сотқа дейінгі тәртіпте шешу ұсынылады: жазбаша талап арыз жолдау (хат арқылы жіберілген жағдайда тапсырыс квитанциясын алу қажет).

Талап арызында төмендегілер көрсетілуі тиіс:

  • Бұзушылықтардың сипаттамасы (экранның зақымдалуы, жөндеу немесе өтемақы төлеуден бас тарту, қуат блогының жөндеу ақысын өндіріп алу талпынысы);
  • ҚР заңнамасына сілтемелер (Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңның 7 және 35-баптары);
  • Нақты талап (жоғарыда ұсынылған талаптардың біреуі).

Жауап 10 күн ішінде берілулері тиіс. Егер сервис орталығы талап арызды елемесе немесе талаптарды қанағаттандырудан бас тартса, келесі кезеңге көшуге болады.

Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Ақмола облысы бойынша Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне жүгінуге болады.

Департаменттің құзыреті:

  1. Сервис орталығына жоспардан тыс тексеру жүргізу;
  2. Талап арызға жауап беруден бас тартқаны үшін сервис орталығын әкімшілік жауапкершілікке тарту.

Маңызды: Департаментке шағым талапарыз жолданған сәттен бастап екі ай ішінде тапсырылуға тиіс.

Сонымен қатар, мына электрондық жүйелерді пайдалануға болады:

  1. e-tutynushy (https://e-tutynushy.kz);
  2. e-otinish (eGov.kz порталы);
  3. «Қазпошта» АҚ (хаттар менхаттап беру және хабарлама алу арқылы).

Жоғарыда аталған әдістер нәтиже бермесе, талап арыз жолданғаннан кейін 10 күн өткен соң тұтынушы сотқа жүгінуге құқылы.

Пікірлер (0)

Пікір қосу

Сіздің атыңыз *
Сіздің пікіріңіз *