Біз өз құқығымызды дұрыс қорғаймыз

Жаңалықтар
view 29
news

Фотосурет: ашық дереккөзден

Қазіргі уақытта тұтынушылардың құқықтарын қорғау жүйесі үш сатыдан тұрады деп жаздық. Бірінші кезеңде тұтынушы өз құқықтарын бұзу туралы жазбаша шағыммен сатушыға дербес жүгінеді, сатушы шағымды қарайды және 10 күнтізбелік күн ішінде тұтынушының талаптарын орындайды немесе осы талаптарды орындаудан жазбаша түрде бас тартады. Тағы бір нұсқа бар: кәсіпкер ҚР "тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Заңында (бұдан әрі-заң) белгіленген мерзімде тұтынушының шағымына жауап бермеді, деп хабарлайды JANABASTAU.KZ ақпарат агенттігі.

Егер тұтынушы сатушының жауабымен келіспесе немесе жауап мүлдем болмаса, тұтынушы сатушыға жүгінген сәттен бастап екі айдан кешіктірмей тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі уәкілетті органға өз құқықтарын бұзу туралы өтінішпен жүгінуге құқылы.
Өтінішке тұтынушының сатушыға өтінішінің және сатушының өтінішке берген жауабының көшірмелері, сондай-ақ өтініште баяндалған мән-жайларды растайтын басқа да құжаттар қоса берілуі тиіс. Егер сатушы Заңда белгіленген мерзімде жауап бермесе, тұтынушының сатушыға өтінішінің көшірмесін және сатушының шағымды алғаны туралы хабарламаның көшірмесін қоса беру керек.

Тұтынушының өтінішінде мыналар көрсетілуі керек:

1) тұтынушының тегі, аты, әкесінің аты, ЖСН және пошталық мекенжайы;

2) өзіне қатысты тұтынушының талаптары қойылған сатушының деректері (атауы, пошталық мекенжайы, БСН);

3) тұтынушының талаптары және тұтынушылық даудың мән-жайлары.

4) тұтынушының құқықтары мен заңды мүдделерінің бұзылғанын растайтын тауарларды (орындалған жұмыстарды, көрсетілген қызметтерді) және сатушының (дайындаушының, Орындаушының) іс-әрекеттерін фото -, аудио -, бейнетіркеуді қоса алғанда, өтінішті дұрыс және уақтылы қарау үшін қажетті материалдар.

Тұтынушының шағымына жауаптың болмауы кәсіпкерге жоспардан тыс тексеру жүргізу үшін негіз болып табылады.

Екі тарап ұсынған құжаттарды қарау қорытындысы бойынша және тұтынушының құқықтары мен заңды мүдделерінің бұзылуы анықталған кезде:

1) сатушыға (дайындаушыға, Орындаушыға) бұзушылықтарды жою туралы нұсқама шығарылады;

2) сатушыны (дайындаушыны, Орындаушыны) Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жауаптылыққа тарту туралы шешім қабылданады.

Пікірлер (0)

Пікір қосу

Сіздің атыңыз *
Сіздің пікіріңіз *