Сапасыз тауарды қалай қайтаруға болады: Қазақстандағы тұтынушы құқығы

Жаңалықтар
view 29
news

Фотосурет: ашық дереккөзден

Көпшілігіміз өмірде бір рет болса да ақауы бар тауарға тап болып көрдік: құрылғы қосылмайды, дұрыс жұмыс істемейді немесе бірнеше күннен кейін бұзылып қалады. Мұндай жағдайда біліп жүріңіз – сізде мұндай тауарды қайтаруға толық заңды құқығыңыз бар, бұл сатушының «жақсылық жасау әрекеті» емес, деп хабарлайды JANABASTAU.KZ ақпарат агенттігі.

Қандай жағдайларда тауарды қайтаруға болады

Қазақстан Республикасының «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңына сәйкес, сіз тауарды қайтаруды немесе алмастыруды талап ете аласыз, егер:

  • Тауарда кемшілік болса: бұзылған, ақауы бар немесе зауыттық неке;
  • Сипаттамаға сәйкес келмесе: түсі, моделі, техникалық сипаттамалары дұрыс көрсетілмеген;
  • Толық емес: тауардың жинақтамасы толық емес, нұсқаулықта көрсетілген бөлшектер жоқ;
  • Қашықтан (онлайн) сатып алынған болса және сіз жай ғана ойыңызды өзгертсеңіз – қолданылмаған сапалы тауарды 14 күн ішінде қайтаруға болады.

Қайтару мерзімдері

Тауарды келесі мерзімдер ішінде қайтаруға болады:

  • 14 күн ішінде – егер тауар сізге түсі, өлшемі, формасы, үлгісі бойынша сәйкес келмесе және қолданылмаған болса (тек азық-түлік емес тауарлар үшін);
  • Кепілдік мерзімі ішінде – егер тауарда кемшіліктер анықталса;
  • Кепілдік көрсетілмесе – тауар сатып алынған күннен бастап 2 жыл ішінде;
  • Ұзақ мерзімді пайдалануға арналған тауарлар үшін – егер өндіруші белгілесе, 10 жылға дейін қайтаруға болады.

Сатушыдан не талап етуге болады

Сапасыз тауар анықталған жағдайда, сіз сатушыдан келесілердің бірін талап ете аласыз:

  • Тауар құнын толық көлемде қайтару;
  • Сол маркадағы (модельдегі) жаңа тауармен ауыстыру;
  • Басқа маркадағы тауарға айырбастау, құнын қайта есептей отырып;
  • Тауардағы кемшіліктерді жоюды (жөндеуді) сатушының есебінен талап ету;
  • Егер өз бетіңізше жөндеген болсаңыз, сол шығынды өтеуді сұрау.

Пікірлер (0)

Пікір қосу

Сіздің атыңыз *
Сіздің пікіріңіз *