Жаңа тәсілмен жазалау: енді жүргізушілер ереже бұзбаса да айыппұл арқалауы мүмкін
Фото: Ерлан ОМАР, «EQ»
Енді орташа жылдамдықты асырған жүргізушілерге 157 мың теңгеден бастап айыппұл салынады, сондай-ақ қарама-қарсы қозғалыс жолағына шығу үшін жаза күшейтіледі, деп хабарлайды JANABASTAU.KZ ақпарат агенттігі Finratings.kz-ке сілтеме жасап.
Жаңа жаза түрі: орташа жылдамдықты асырғаны үшін айыппұл
Қазақстанның Ішкі істер министрлігі әкімшілік жауапкершіліктің жаңа бабын енгізу туралы хабарлады.
Орташа қозғалыс жылдамдығын 60 км/сағ және одан көп мөлшерге арттырғаны үшін 40 айлық есептік көрсеткіш (АЕК) көлемінде айыппұл қарастырылған.
Қолданыстағы АЕК мөлшерін ескерсек, бұл шамамен 157 мың теңгені құрайды.
ІІМ Әкімшілік полиция комитетінің төрағасы Қайсар Сұлтанбаевтың айтуынша, орташа жылдамдықты автоматты түрде бақылайтын жүйелер қазірдің өзінде қала маңындағы бірнеше трассада орнатылған.
Соңғы айларда мұндай учаскелерде шамамен 15 мыңнан астам бұзушылық тіркелген, олардың барлығы да жүргізушілердің белгіленген шектеуден едәуір асқан жағдайлары.
«Орташа жылдамдық» деген не және ол қалай өлшенеді
Орташа жылдамдықты бақылау – бұл көліктің бір сәттік емес, екі бақылау камерасының арасындағы жүріп өту уақытына негізделген заманауи технология.
Егер жүргізуші соңғы камерадан белгіленген уақыттан ертерек өтсе, жүйе автоматты түрде жылдамдықтың артқанын тіркейді.
Осылайша, жаза енді жолдың белгілі бір бөлігінде ғана емес, бүкіл маршрут бойы жылдамдықты артық пайдаланғандарға да қолданылады.
Қарама-қарсы қозғалыс жолағына шығу жазасы күшейтілді
Өзгерістер қауіпті тағы бір әрекетке – қарама-қарсы қозғалыс жолағына шығуға да қатысты.
Бұрын мұндай құқық бұзушылық үшін жүргізушіге айыппұл немесе алты айға дейін жүргізуші куәлігінен айыру қарастырылған еді.
Енді бұл жаза қатаңдатылды: егер қарама-қарсы жолға шығу жол-көлік оқиғасына әкелсе, жүргізуші тоғыз айға дейін жүргізуші куәлігінен айырылады.
Өзгерістердің мақсаты – жол қауіпсіздігін арттыру
Қайсар Сұлтанбаевтың айтуынша, жаңа шаралар жазаның әділдігі мен қатысушылардың тәртібін арттыруға бағытталған.
ІІМ мәліметінше, жылдамдық режимін сақтамаған жүргізушілер кінәсінен болатын апаттар саны өсіп келеді, сондықтан қатаң шаралар қабылдау қажет.
Министрлік бұл жаңашылдықтар жол апаттарының жиілігін азайтып, әсіресе өлім-жітім көп тіркелетін трассалардағы тәртіпті күшейтеді деп үміттенеді.
Болашақта айыппұлдар өсуі мүмкін
Сарапшылардың айтуынша, айыппұл мөлшері уақыт өте келе АЕК көлемінің артуына байланысты өсіп отырады.
Демек, жылдамдықты арттырған және өзге де өрескел құқық бұзушылық жасаған жүргізушілер үшін жаза тек қатаң емес, сонымен қатар айтарлықтай қымбат болмақ.
Жүргізушілерге қатысты жазалардың өзгеруі
Бұзушылық түрі | Бұрынғы жаза | Жаңа жаза | Түсіндірме |
---|---|---|---|
Орташа жылдамдықты 60 км/сағ және одан көпке арттыру | Жеке жаза қарастырылмаған | 40 АЕК айыппұл (~157 000 тг) | Орташа жылдамдықты автоматты бақылау жүйесімен тіркеледі |
Қарама-қарсы жолға шығу (ЖКО-сыз) | Айыппұл немесе 6 айға дейін куәліктен айыру | Өзгеріссіз | Санкциялар сақталады |
Қарама-қарсы жолға шығу (ЖКО болған жағдайда) | 6 айға дейін куәліктен айыру | 9 айға дейін куәліктен айыру | Жаза қатаңдатылды |
Қайталанған өрескел бұзушылық | Айыппұл/айыру (бапқа қарай) | Қатаңдау шаралар енгізіледі | Бақылау автоматтандырылады |
Қорытынды
Жаңа өзгерістер Қазақстанның жол қозғалысын қауіпсіз әрі тәртіпті етуге бағытталғанын көрсетеді.
Билік технологиялық бақылау, әкімшілік қаталдық және жазаның бұлтартпастығы қағидаттарына сүйеніп отыр — сарапшылардың пікірінше, дәл осы үш фактор елдегі апат санын азайтуға нақты әсер етуі мүмкін.
Пікірлер (0)