2023 жылы Ақмола облысында мыңға жуық километр автомобиль жолдары жөнделді. Бұл республикалық, облыстық және жергілікті маңызы бар жол желілері. Өңірдің көлік инфрақұрылымын жақсарту бойынша 210 жобаны іске асыруға 73 миллиард теңгеден астам қаражат бөлінді. Бұл ретте автожолдарды жөндеу және салу сапасын бақылауға үлкен көңіл бөлінді.
«Жол активтері сапасының Ұлттық Орталығы» РМК облыстық филиалының алдында өткен жылы маңызды міндеттер тұрды. Бұл жол-құрылыс жұмыстары мен материалдарының сапасына сараптама ғана емес, сонымен қатар автожолдардың жай-күйін диагностикалау, жөндеуге арналған жобалау-сметалық құжаттамаларға ведомстволық сараптамадан өткізу. 2023 жылдың басты жобаларының бірі Зеренді ауданынан Сандықтау ауданына апаратын «Көкшетау-Атбасар» республикалық маңызы бар жол учаскесін жөндеу болды. Бұрын бұл жол қанағаттанарлықсыз жағдай болған және халықтың наразылығын тудырған. Мұнда олар қайта велосипед жасап, жаңа асфальт төседі. Бұдан басқа, жобада су тасқыны қаупі бар учаскелерде алты су өткізу құрылысын жайластыру, сондай-ақ Зеренді және Сандықтау ауылдары арқылы жеті жарықтан артық жарықтандыру көзделген. Өңір бойынша барлығы 150 шақырымға жуық республикалық маңызы бар автожолдар ретке келтірілді, онда Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының қызметкерлері сапа сараптамасын толығымен жүргізді.
«Біздің инженерлеріміз республикалық маңызы бар жолдарды жөндеу бойынша орындалатын жұмыстардың сапасын бақылау бойынша үнемі шығып тұрды. Біз барлығы 270 шығу жасадық. Олардың нәтижесінде ақаулар, құрылыс нормалары мен стандарттарының бұзылуы, ескертулер анықталды. Сонымен қатар, біз жол-құрылыс материалдарының 650-ге жуық сынамасын және асфальтбетон жабынының өзектерін іріктеп алдық. Олар болашақта зертханада сынақтан өтті. Айта кету керек, материалдар мен сынамалардың көпшілігі барлық сапа талаптарына сәйкес келді. Талаптарға сәйкес келмейтін материалдар бойынша біз тапсырыс берушілер мен мердігерлерге жою үшін хаттар жібердік. Кейбір учаскелерде мердігерлер өз есебінен қайта құруды жүргізді», - деп атап өтті «Жол активтері сапасының Ұлттық Орталығы» РМК филиалының сапаны бақылау және мемлекеттік есепке алу бөлімінің бастығы Игорь Стефан.
Облыстық және жергілікті маңызы бар жолдарды жөндеуді бақылау да басымдыққа ие болды. Тек «Ауыл - ел бесігі» бағдарламасы аясында 27 елді мекенде 80 шақырымға жуық жол жаңартылды. «Өңірлерді дамыту» бағдарламасы бойынша 370 шақырымнан астам жол желісінің жағдайы жақсарды. Олардың ішінде «Щучинск-Степняк-Уәлиханово», «Шығыс айналма жолы», «Астана — ст. Сарыоба», «Бабатай-Волгодновка-Береке-Бұлақсай», «Петровка-Ұлан-Мариновка», «Жалтыр-Макинск», «Щучинск-Николаевка», «Бурабай-Катаркөл», «Жақсы-Державинск», «Есіл-Свободное –Раздольное», «Жолымбет-Шортанды-қала маңы» автожолдарын күрделі және орташа жөндеу сияқты маңызды жобалар бар.
«Жергілікті маңызы бар жол бойымен біз 442 рет жолға шықтық. Мұнда да мердігерлік ұйымдар мен техникалық қадағалауға қатысты шағымдар болған жоқ. Бұл жол жөндеу учаскелерінде 1 600-ден астам жол-құрылыс материалдары мен асфальтбетон жабынының үлгілері іріктеліп алынды, олар бойынша біздің сынақ зертханамызда сараптама жүргізілді»,-деп түйіндеді Игорь Стефан.
Айта кету керек, жергілікті тұрғындар мен жұртшылық мердігерлік ұйымдар мен техникалық қадағалаудың әлсіз жұмысын атап өткен жағдайлар болды. Мысалы, Ақкөл қаласында жолдардың бірін салуға бір миллиард теңгеден астам қаржы бөлінді. Мердігер жобаны созып қана қоймай, жұмыс көлемінің 40 пайызын ғана орындады. Мәселеге қоғам белсенділері назар аударды, олармен бірге «Жол активтері сапасының Ұлттық орталығы» РМК филиалы сол жерге баруды ұйымдастырды. Белгілі болғандай, төселген асфальттың сапасы нормаларға сәйкес келмейді және қайта төсеуді қажет етеді. Кейін Ақмола облысының әкімі Марат Ахметжановтың тапсырмасы бойынша мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылау басқармасы жобаның сапасына тексеру жүргізді. Нәтижесінде мердігер әкімшілік жауапкершілікке тартылды, ал техникалық қадағалау алты айға лицензиядан айырылды.
Пікірлер (0)