Қала тұрғыны Департаментке онлайн-алаң арқылы авиабилетті сатып алу кезінде Тұтынушының құқықтарын бұзғаны туралы шағыммен жүгінді
Сурет: Ашық дереккөзден
Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Ақмола облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне (бұдан әрі — Департамент) Көкшетау қаласының тұрғыны Германияға авиабилетті сатып алу шарттарының бұзылуына байланысты оның тұтынушы ретіндегі құқықтарын қорғау туралы өтініш жасады. Әйел Германияға рейске билетті онлайн-сайттардың бірі арқылы сатып алды. Билет құны 319 398 теңгені құрады.
Билетті сатып алғаннан кейін, әйел сату кезінде берілген ақпарат саяхат шарттарын толық түсіну үшін жеткіліксіз екенін анықтады. Ұқсас билеттерді талдау барысында ол оның ұшу уақыты нормадан едәуір жоғары екенін анықтады. Ол Германияға бірінші рет ұшпағандықтан, оған бүкіл жол қанша уақытқа созылатынын түсіну маңызды болды. Онлайн-алаңның менеджерімен хат алмасу барысында рейс Алматыда техникалық аялдама жасайтыны белгілі болды, алайда бұл ақпарат электрондық билетте болмаған, бұл шағым үшін негіз болды.
Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, әйел онлайн-сайт менеджерлеріне ақшаны толық қайтаруды сұрады, өйткені маршруттағы өзгерістер оның денсаулығы мен жоспарларына айтарлықтай әсер етуі мүмкін. Алайда оған билеттің қайтарылмайтындығына байланысты толық қайтарудан бас тартылды. Оның орнына 57 550 теңге көлемінде ішінара қайтару ұсынылды, бұл тұтынушыға сәйкес келмеді.
Сонымен қатар, сол сайттан Алматыда техникалық аялдама көрсетілген басқа билеттер табылды, бұл оның сатып алудан бұрын тауар (қызмет) туралы толық және шынайы ақпарат алу құқығының бұзылғанын тағы да растады. Әйел мұндай жағдайлар оның билетті таңдаудағы шешіміне әсер етуі мүмкін екенін айтты.
Бұл жағдай «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының бірнеше ережелерін бұзады. Осы Заңның 25-бабына сәйкес сатушы (Орындаушы) тауар (қызмет) туралы, оның ішінде маршрут және мүмкін болатын өзгерістер туралы толық және сенімді ақпарат беруге міндетті. 33-1-бап электрондық сауда алаңынан сатушылар тарапынан дұрыс емес ақпараттың алдын алу тетіктерінің болуын талап етеді. Сонымен қатар, 8-1-бап Шарттың талаптары тұтынушылардың құқықтарына нұқсан келтірмеуі керек деп мәлімдейді, бұл өтініш берушінің пікірінше, бұл жағдайда болған.
Департаментке жүгінгеннен кейін тұтынушы шағым жасауда ақпараттық-консультациялық көмек алды. Нәтижесінде онлайн-сайт өз позициясын қайта қарап, кешірім сұрады және әйелге тікелей рейске билетті ауыстыруды ұсынды. Жаңа билет құны 370 000 теңге болды, бұл тұтынушы үшін жағдайды айтарлықтай жақсартты.
Бұл жағдай онлайн-сауда және қызмет көрсету саласында тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың маңыздылығын айқын көрсетеді. Тауар немесе қызмет туралы ақпараттың жеткіліксіздігі сияқты сатушылар мен электрондық базарлардың бұзылуы тұтынушылар үшін айтарлықтай қолайсыздықтарға әкелуі мүмкін.
Пікірлер (0)